بهترین منابع آموزش تبلیغات | معرفی برترین سایت های حوزه تبلیغات

منابع آموزش تبلیغات

در جهان امروز هیچ چیز به اندازه اطلاعات بروز قدرتمند نیست. برای موفقیت بیشتر در هر جایگاه شغلی که هستید، اطلاعات خود را در آن زمینه افزایش دهید. چرا که داشتن اطلاعات بروز به شما در ایجاد خلاقیت و پیشرفت یاری می‌کند. این روزها بزرگترین مراجع و منابع اطلاعات سایت‌ها هستند. بستر اینترنت که یکی از کاربردی‌ترین اختراعات بشر به شمار می‌آید، حجم زیادی از اطلاعات را به‌صورت رایگان در اختیار افراد می‌گذارد این موضوع برای کسانی که به دنبال یادگیری هستند بسیار مفید است. در حوزه تبلیغات نیز منابع بسیاری وجود دارند که علاقه مندان به این حوزه می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند گردند. از آنجایی که مبحث مارکتینگ این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی به طور تخصصی در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت می‌کنیم، قصد داریم که در این مطلب به معرفی بهترین منابع آموزش تبلیغات یا معرفی برترین سایت‌های حوزه تبلیغات بپردازیم. پس اگر به حوزه تبلیغات و اخبار و آموزش‌های آن علاقه دارید این مطلب را از دست ندهید.

معرفی وب سایت adage

adage یا به فارسی عصر تبلیغ، یک وبسایت در حوزه مارکتینگ است که در آن می‌توانید در خصوص بازاریابی و تبلیغات اطلاعاتی چون اخبار تبلیغات و بررسی و تحلیل کمپین‌های تبلیغاتی را مطالعه کنید.

عصر تبلیغات به عنوان یک روزنامه گسترده در سال 1930 در شیکاگو در آغاز به کار کرداز آنجایی که اولین نویسندگان این روزنامه برای مردم آشنا بودند، adage در همان ابتدا طرفداران زیادی پیدا کرد. سپس در مارس 2002 سایت AdCritic.com  توسط The Ad Age Group خریداری شد. در سال 2017، این مجله نام خود را به Ad Age کوتاه کرد. در حال حاضر دفتر اصلی Ad Age در شهر نیویورک است. همچنین جالب است بدانید که مجله مشهور نیویورک تایمز در سال 2014 عصر تبلیغات را  “بزرگ‌ترین نشریه در زمینه تجارت آگهی” نامید.

در حال حاضر adage یکی از برترین وبسایت های دنیا در زمینه تحلیل و بررسی رویدادهای دنیای تبلیغات به شمار می‌آید که تمامی اخبار و حوادث دنیای تبلیغات را نشر و آن‌ها را نقد و بررسی می‌کند. این وبسایت برای کسانی که می‌خواهند در حوزه مارکتینگ اطلاعات به روزی داشته باشند بسیار مفید است.

معرفی وب سایت adageمنابع آموزش تبلیغات؛ وب سایت adwee

یکی دیگر از بهترین منابع آموزش تبلیغات، وبسایت Adweek است. Adweek یک نشریه و رسانه تبلیغاتی-تجاری آمریکایی است که اولین بار در سال 1979 آغاز به کار کرده و تاکنون بیش از 40 سال از آغاز به کار این مرجع می‌گذرد. از همین رو می‌توان این وبسایت را یکی از منابع معتبر و البته کامل در حوزه تبلیغات دانست.

اگر سری به سایت Adweek بزنید متوجه خواهید شد که محتوای این سایت شامل خلاقیت، روابط مشتری و آژانس، تبلیغات جهانی، حساب‌های در حال بررسی و کمپین‌های جدید می‌شود. Adweek  را می‌توان به عنوان دومین نشریه تبلیغاتی – تجاری جهان دانست که، اصلی‌ترین رقیب آن adage است.

اگر قصد مشاهده جدیدترین کمپین‌های تبلیغاتی دنیا را دارید پیشنهاد می‌شود به این سایت مراجعه کنید.

وب سایت AdForum

AdForum یکی از دیگر رسانه‌های فعال و بسیار سودمند در زمینه تبلیغات است که از سال 1999 فعالیت خود را آغاز کرده است. این رسانه در حقیقت  به آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌های تولید محتوای دیجیتالی بستری را برای نشان دادن خلاقیت و استعدادهایشان ارائه می‌دهد.

امروزه با بیش از 25000 عضو در این آژانس، AdForum صدای جمع بزرگی از افراد حاضر در صنعت تبلیغات را به شمار می‌آید. محتوای AdForum شامل بیش از 200000 کمپین تبلیغاتی خلاقانه،  نمایش جوایز برجسته در حوزه تبلیغات و بررسی رویدادهای مهم می‌شود.

جشنواره AdForum هر دو سال یک بار در شهرهای منتخب در سراسر جهان برگزار می‌گردد.  این جشنواره رویدادی مشترک است که در آن آژانس‌های تبلیغاتی میزبان مخاطبان انحصاری و منتقدان حوزه تبلیغات هستند و در این جشنواره‌ها دیدگاه‌ها و استعدادهای خلاقانه خود را به نمایش می‌گذارند.

وبسایت Adland

Adland یکی از منابع آموزش تبلیغات که یک وب سایت بایگانی بسیار کامل و کاربردی از تبلیغات سراسر دنیاست. این وبسایت با تمرکز بر صنعت تبلیغات توانسته است که به یک آرشیو جذاب اینترنتی تبلیغات تبدیل شود. محتوای Adland شامل اخبار تبلیغاتی، نظرات انتقادی در مورد صنعت تبلیغات، آرشیو تبلیغات گوناگون و کمپین‌های تبلیغاتی است که بر بیشتر بر پایه تبلیغات تلویزیونی متمرکز است.

وبسایت Adlandدر سال 2003، Adland به عنوان “مرکزی برای اخبار و گفتگوهای مرتبط با تبلیغات” معرفی شد. این وب سایت همچنین میزبان تبلیغاتی است که در جاهای دیگر ممنوع یا سانسور شده‌اند.

دفتر مرکزی Adland در مالت است و  توییتر این وبسایت بیش از 150000 دنبال کننده دارد که این موضوع خود می‌تواند دلیلی بر دارا بودن توان پوشش رسانه‌ای Adland باشد.

جالب است بدانید که در 19 سپتامبر 2019، وب‌سایت به دلیل نقض حق نسخه‌برداری در مورد آگهی تجاری بریجستون، به طور کامل از میزبانی وب سرور Vultr خارج شد. از ژانویه 2020، این وب سایت در حال حاضر دوباره با میزبان وب سرور متفاوت فعال است.

برای علاقه مندان به حوزه تبلیغات این سایت را می‌توان منبعی کامل از انواع تبلیغات و نقد و بررسی آن‌ها دانست که می‌تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد.

وب سایت creativereview از مهم‌ترین منابع آموزش تبلیغات

Creative Review را می‌توان در دسته 5 سایت برتر در حوزه خلاقیت و تبلیغات دانست که از سال 1980 با گردآوری افرادی خلاق آغاز به کار کرده است. در ابتدا Creative Review به عنوان یک مجله چاپی شروع به فعالیت کرد اما اکنون در پلتفرم‌های مختلفی حضور دارد.

درخصوص محتوای این وبسایت می‌توان گفت که اگر به دنبال ما دقیق‌ترین نظرات و انتقادات و تحلیل و بررسی درباره برندهای مطرح دنیا هستید، Creative Review کاملاً مناسب شماست. هدف این وبسایت گردآوری کسانی است که دارای خلاقیت تجاری در هر کجای دنیا هستند تا ذهن‌های درخشان آن‌ها به هم متصل شود و نتایج فوق العاده ای به وجود بیاید.

پس اگر به دنبال خلاقانه‌ترین نمونه‌های تبلیغات در سراسر دنیا هستید این منبع را از دست ندهید.

وب سایت creativereview از مهم‌ترین منابع آموزش تبلیغاتدیگر منابع آموزش تبلیغات

adsoftheworld یکی از بهترین سایت‌های فعال در حوزه تبلیغات است که علاوه بر انتشار انواع تبلیغات به همراه اطلاعات آن‌ها خلاقیت شما را نیز افزایش می‌دهد. حتی اگر به حوزه تبلیغات علاقه‌ای ندارید پیشنهاد می‌شود که از این سایت دیدن کنید.

Behance را می‌توان از جمله رسانه‌ها و مراجع بسیار پرکاربرد در حوزه تصویر و گرافیک دانست. اگر به دنبال جذاب‌ترین نمونه‌های تبلیغات به‌صورت تصاویر گرافیکی هستید، بهترین منبع بی‌هانس است. با مشاهده نمونه‌های موجود در بی‌هانس از جدیدترین اصول طراحی برندینگ آشنا خواهید شد.

youtube با عنوان بزرگترین و معتبرترین پلتفرم محتوای ویدئویی دنیا شناخته می‌شود و شما می‌توانید در ویدئوهای مختلفی با موضوعات مختلف پیدا کنید. اما اگر به دنبال دسته بندی خاصی از تبلیغات ویدئویی هستید، یوتیوب می‌تواند مرجع بسیار خوبی برای شما باشد. کافی دسته بندی مورد نظر خود را سرچ کنید. برای مثال بهترین تبلیغات سال 2021 را در قسمت سرچ به انگلیسی وارد کنید.

سخن نهایی

در این مطلب از وبسایت آژانس تبلیغاتی راینو، به معرفی برترین و پربازده‌ترین سایت‌های حوزه تبلیغات پرداختیم که می‌توانند برای علاقمندان به این حوزه یا کسانی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند، بسیار مفید باشند. رسانه‌هایی که در این مطلب معرفی شدند جزو سرشناس‌ترین و کامل‌ترین رسانه‌های حوزه تبلیغات هستند که شما می‌توانید همه اطلاعات، نقدها و بررسی‌ها، اخبار و مقالات و… درباره برندها و حوزه مارکتینگ را در آن‌ها مشاهده و مطالعه کنید.

به خاطر داشته باشید از آنجایی که همه این منابع آموزش تبلیغات به زبان انگلیسی هستند برای بررسی آن‌ها باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. در غیر اینصورت منبع خوبی برای آموزش یا به‌روزرسانی اطلاعات خود نخواهید داشت.

منابع آموزش تبلیغات به زبان انگلیسیاگر به دنبال بهره مندی از خدمات تبلیغات محیطی و دیجیتالی هستید و می‌خواهید تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید می‌توانید با راینو تماس بگیرید. همچنین اگر شما وبسایت یا مرجع مفید دیگری در حوزه تبلیغات می‌شناسید نام آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *